קליניקה לאוסטאופתיה - ריפוי ידני להקלה על כאבי גב ופגיעות ספורט

מאמרים -
       אוסטאופתיה

טיפולים קונבנציונליים

אורטופד יטפל בתרופות נוגדות דלקת (שאינן סטרואידים או אופיאטים), או בתרופות נרקוטיות, אשר פועלות על חוט השדרה וגורמות לנתק בהולכה העצבית כך שתחושת הכאב לא תגיעה למוח. לא רצוי ליטול תרופות כל החיים מכיוון שהן עלולות לגרום להתמכרות ולתופעות לוואי שבסופו של דבר עלולות לפגוע באיברים אחרים בגוף. כנסו לבעד ונגד תרופות למידע נוסף.

ניתן לתת זריקות להורדת כאב, למשל זריקת וולטרן. כמו כן, ניתן לתת זריקות מקומיות באיזור הכאב על בסיס סטרואידים, או זריקות אפידורליות הניתנות ישירות לתוך עמוד השדרה.

רק כ-2% מהאוכלוסית הסובלים מפריצת דיסק באמת זקוקים לניתוח גב דחוף. אנשים שסובלים, בעקבות פריצת הדיסק, מחוסר שליטה על סוגרים או שמגיעים לשיתוק מלא בגפה המוקרנת זקוקים לניתוח. מעבר לזה, פריצת דיסק ניתנת לטיפול ידני ללא התערבות כירורגית מיידית.

בטיפול קונבנציונלי נעשה שימוש בחומרים כימיים ותרופות אשר גורמים לתופעות לוואי בטווח הארוך.

בטיפול קונבנציונלי לרוב לא נעשה ניסיון לאתר את הסיבה לפריצת הדיסק ולטפל בה (בין אם זו יציבה וישיבה לקויים, תנועתיות לקויה בעקבות פציעה, שרירי גב חלשים וכדומה).

טיפולים טבעיים

טיפולים משלימים נפוצים הם בין היתר פיזיותרפיה, כירופרקטיקה, אוסטאופתיה, דיקור סיני ורפלקסולוגיה (כנסו למה ההבדל בין אוסטאופתיה, כירופרקטיקה ופיזיותרפיה על מנת לעמוד על ההבדלים).

• טיפול אוסטאופתי הוא טיפול טבעי ללא תופעות לוואי.
  • טיפול אוסטאופתי מזרז את תהליכי הריפוי ועוזר לגוף לשקם את עצמו.
  • טיפול אוסטאופתי הוא יעיל בגלל טכניקות ידניות אשר מתקנות את התנועה במפרקים.
  • טיפול אוסטאופתי מרגיע ומשפר את ההרגשה הכללית.
הזמינו אצלי טיפול

טל' לקביעת תורים ולהתייעצות פרטית: 052-2817256

כתבו לי

ניר פלג D.O, אוסטאופת, רח' עין חי 40 כפר מלל (בין כפר סבא להוד השרון)