פריצת דיסק- טיפול אוסתאופתיה כמענה

כיצד טיפול אוסטאופתי מקל על כאב גב ופריצת דיסק?

• באמצעות טכניקות ידניות של הזזה, מניפולציות, מתיחות ולחיצות, אשר יכולות לתקן תזוזות מיקרוסקופיות של חוליות ומפרקים, טיפול ידני מוריד את הלחץ העצבי הנובע מפריצת דיסק ומקל על הכאב.

• טיפול אוסטאופתיה מטפל בהשפעות הפיזיות של כאבים ממושכים: שחרור שרירים מכווצים, תיקון הליכה עקומה, וחיזוק שרירים חלשים.

• אוסטאופתיה מתקנת את היציבה והתנועתיות הלקויה אשר מעצימות את התהליכים של פריצת דיסק.

• האוסטאופת מדריך אתכם להתנועע נכון ולבצע תרגילים ושינויים באורח חייכם על מנת לשמר את תוצאות הטיפול ולמנוע מהכאב לחזור.

מהו טיפול אוסטאופתי?

אוסטאופת משתמש בידיו כדי ללחוץ, להניע, להזיז ולמתוח את השרירים ומערכת השלד על מנת להחזיר את עמוד השדרה למצב בריאותי טוב.

טיפול אוסטאופתי מחלץ חוליות שנתקבעו, משחרר שרירים תפוסים שמקבעים את התנועה שלכם, משפר זרימת דם, מזרז את תהליכי הריפוי של הגוף ומוציא אתכם ממעגל של כאבי הגב.

בתחילה, הטיפול שלי מתמקד בהוצאת המטופל ממעגל הכאב.

כתוצאה מהכאב הגוף נכנס למתח, השרירים מתכווצים ומונעים תנועה חופשית. ברגע שאין תנועה, ההזנה הדמית לאיזור פריצת הדיסק יורדת ותהליכי הריפוי מאטים ומתעכבים. הגוף מנסה למצוא תנוחה נוחה ללא כאב, ולכן היציבה שלכם משתנה והאיזון בין השרירים משתנה. בנוסף, השרירים נחלשים ולא מתפקדים כמקודם.

כאשר המטופל יוצא ממעגל הכאב, הדלקת סביב פריצת הדיסק מתפזרת מהר, התנועה בין החוליות חוזרת להיות תקינה, יש מקום לדיסק שפרץ לזוז ולשחרר את הלחץ מהעצב. הכאב יורד ומפסיק.

אני ממליץ להגיע לטיפול ידני כמה שיותר מהר עם גילוי הבעיה, מהסיבה שדיסק פרוץ נוטה להסתייד ולהתקשות עם הזמן והטיפול הופך קשה ובעייתי יותר. ניתן לטפל בפריצת הדיסק בצורה מכנית באמצעות אוסטאופתיה יחד עם לקיחת התרופות. הטיפולים אינם נוגדים אחד את השני או מפריעים אחד לשני.